Перейти к основному содержанию

Achizitionare mobilier de birou

CERERE DE OFERTE DE PREŢURI
PROCURARE DE BUNURI

Contractor: Instituția Publică „Agenția Servicii Publice”
Proiect: Proiectul de înregistrare şi evaluare funciară
Sursa de finanţare: Credit No. 6306-MD
CDO: MD-PSA-299898-GO-RFQ
Către: Furnizorii de mobilier și accesorii de birou.

  1. Guvernul Republicii Moldova a primit finanțare de la Banca Mondială pentru costul Proiectului de înregistrare şi evaluare funciară și intenționează să aplice o parte din încasările aferente plăților în temeiul contractului pentru achiziționare de mobilier și accesorii de birou.
  2. Instituția Publică „Agenția Servicii Publice” solicită oferte sigilate din partea ofertanților eligibili pentru achiziționare de mobilier și accesorii de birou într-un singur Lot.
  3. Ofertanții eligibili interesați, pot obține informații suplimentare de la Instituția Publică „Agenția Servicii Publice”, Departamentul Cadastru.
    Adrian Prozorovschi, specialist în procurări
    e-mail: pief.procurement@asp.gov.md
  4. Cererea de oferte de prețuri în limba română poate fi obținută de către ofertanții eligibili interesați la depunerea unei cereri scrise la adresa de e-mail de mai jos. Documentul va fi trimis prin poșta electronică.
  5. Ofertele pot fi prezentate pe suport de hîrtie sau depuse electronic la adresa de mai jos pînă la 5 iulie, 2022, ora 11:00. Ofertele întîrziate vor fi respinse.
  6. Adresa menționată este:

    Instituția Publică „Agenţia Servicii Publice”, Departamentul Cadastru,
    În atenția: Adrian Prozorovschi, specialist în procurări
    MD-2005, Chișinău, Republica Moldova,
    Str. AlexandrPușkin 47, of.318
    e-mail: pief.procurement@asp.gov.md

Data limită
05.07.2022 11:00