Перейти к основному содержанию

Specialist coordonator al Secţiei evidenţă şi păstrarea bunurilor materiale

I.P. ”Agenţia Servicii Publice”
anunță concurs privind ocuparea funcției de
specialist coordonator
al Secţiei evidenţă şi păstrarea bunurilor materiale a Direcţia asigurare infrastructură şi logistică

Termen de recepţionare a cererilor
Învingătorii concursului

Comisia centrală de concurs a ASP, conform pct. 35 şi pct.38 al „Regulamentului privind  concursul de angajare în cadrul Agenţiei”, anunţă învingătorii concursului la următoarele funcții: 

  • Jalbă Evelina
Interviu sunt admişi următorii candidaţi
  • Jalbă Eveluna;
  • Reniţa Margareta.

Ca rezultat al examinării dosarelor candidaţilor, conform pct.20 şi pct.21 al „Regulamentului privind  concursul de angajare în cadrul Agenţiei”, aprobat prin ordinul directorului Agenţiei Servicii Publice nr.200 din 23.03.2023, Comisia a decis şi stabilit data, ora şi locul desfăşurării interviului pentru ocuparea funcțiilor vacante din cadrul  Direcţiei asigurare infrastructură şi logistică.
Data, ora şi locul desfăşurării interviului: 19 martie 2023, ora 14.00, mun.Chișinău, str.Alexandr Pușkin, 42, (sala de ședințe, et.II).

Cerințe de bază pentru funcția de specialist coordonator:
  • Deţine studii superioare;
  • Dispune de capacitatea deplină de exercițiu;
  • Dispune de calificare corespunzătoare; 
  • Cunoaşte limba română;
  • Îndeplinește cerințele specifice pentru ocuparea funcției;
  • Integritate profesională;
  • Cunoștințe calculator (microsoft office);
  • Comportament responsabil;
  • Manifestă abilități precum: organizare, planificare, coordonare, comunicare, utilizarea eficientă a mijloacelor tehnice.
Sarcini principale:
  • Examinarea demersurilor şi scrisorilor parvenite în cadrul Secției cu perfectarea și înaintarea ulterioară a răspunsurilor în limita competențelor;
  • Monitorizarea contractelor cu privire la asigurarea ordinii de păstrare a materialelor şi/sau bunurilor de preţ aflate în gestiunea depozitului Agenției și monitorizarea executării acestora;
  • Participarea la perfectarea, în limita competențelor, a proiectelor de ordine, dispoziții în cadrul Agenției;
  • Asigurarea şi participarea la procesul de inventariere a bunurilor materiale aflate la balanţa Agenţiei din cadrul depozitelor aflate în gestiunea Secţiei;
  • Cunoaşterea şi respectarea standardelor în vigoare, condiţiilor tehnice a Regulilor şi instrucţiunilor de evidenţă;
  • Contribuirea la implementarea şi mentenanţa Sistemului de management al calităţii, securităţii informaţiei şi anti-mită;
  • Respectarea prevederilor cadrului normativ-legal şi ale celui instituţional ce reglementează evidenţa bunurilor materiale;
  • Asigurarea managementului proceselor operaţionale ce ţin de domeniile de activitate privind evidenţa şi administrarea bunurilor materiale şi raportarea în modul stabilit;
  • Asigurarea corectitudinii şi plenitudinii întocmirii documentelor organizatorice şi de dispoziţie, ce ţin de evidenţa bunurilor.
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
  • cererea de participare la concurs, completat conform anexei;
  • curriculum vitae, completat conform anexei
  • copia buletinului de identitate;
  • copia diplomei de studii;
  • copia documentelor ce confirmă experienţă profesională, cu excepţia candidaţilor care anterior nu au fost încadraţi în câmpul muncii;
  • cazierul judiciar.

Notă: Candidaţii depun documentele personal, prin poştă sau e-mail (cu condiţia că candidaţii vor prezenta în ziua concursului toate actele în original pentru autentificare). Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele în original pentru a verifica veridicitatea lor.

Bibliografia concursului:
  1. HG nr. 294/1998 – Regulamentul primirii, eliberării evidenței și păstrării materialelor.
  2. Legea contabilității nr. 113-XVI /2007.
  3. Regulamentul privind inventarierea, aprobate prin Ordinul MF RM nr. 60/2012.
  4. Standardele Naționale de contabilitate, aprobate prin Ordinul MF RM  nr. 118 din 06.08.2013.
Persoana responsabilă de oferirea informaţiei suplimentare şi primirea documentelor:

secretar al Comisiei, Modvală Olga
mun. Chişinău, str. Alexandr Puşkin 42, bir.111
Telefoane de contact: 022-50-4853
e-mail: olga.modvala@asp.gov.md