Termene și tarife
Termen | Tarif | Locul prestării |
---|---|---|
7 zile lucrătoare | 250 lei |
Informații generale
Descrierea serviciului
Conferirea/modificarea adresei pentru o clădire sau încăpere izolată nou construite sau nou-formate în procedura formării bunurilor imobile. Adresa atribuită se înscrie în Registrul de stat al unitătilor administrativ – teritoriale şi al adreselor şi serveşte drept referinţă pentru alte sisteme informaţionale oficiale ce folosesc datele despre adresa bunului imobil.
Cerinţe faţă de solicitanţi
- Titularul dreptului de proprietate asupra bunului imobil.
- Executantul lucrării cadastrale, în cadrul lucrărilor efectuate în baza solicitării proprietarului bunului imobil.
Canale de prestare
Solicitare:
- ghișeul centrului multifuncțional.
Eliberare:
- ghișeul centrului multifuncțional.
Informare
- Centrul multifuncțional (biroul de informații și panouri informative);
- Call-centru 14 909;
- Call-centru pentru apelurile din străinătate (+373 22)25-7070;
- Consultații online;
- Poșta electronică: asp@asp.gov.md.
ACTE NORMATIVE
- Legea cu privire la sistemul de adrese, nr.151/2017;
- Regulamentul cu privire la Registrul de stat al unităţilor administrativ-teritoriale şi al străzilor din localităţile de pe teritoriul Moldovei , aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.1518/2003 despre crearea Sistemului informaţional automatizat "Registrul de stat al unităţilor administrativ-teritoriale şi al străzilor din localităţile de pe teritoriul Moldovei";
- Hotărârea Guvernului nr. 966/2020 cu privire la serviciile prestate de către Agenţia Servicii Publice.
Documente necesare
Documente necesare pentru prestarea serviciului
- Cererea de modelul aprobat;
- Actul de identitate al solicitantului;
- Dovada împuternicirii (procură), după caz.

Informație oferită de:
Departamentul cadastru
Ultimul salvat:
11.12.2023