Renovarea și dezvoltarea Call-centrului ASP

În scopul optimizării procesului de deservire a cetăţenilor prin interacţiunea personală cu operatorii Centrului de apel unic al Agenţiei Servicii Publice şi totodată, în legătură cu creșterea esențială a fluxurilor de apeluri, pentru sporirea eficienţei Call-centrului  în luna iunie curent de către ASP a fost finisată realizarea proiectului ”Extinderea și renovarea Centrului de apel al Agenţiei Servicii Publice”.

Prin urmare, Call-centrul a fost transferat în sediul nou, locurile de muncă pentru  operatori au fost dotate cu mobilier necesar, utilaj şi echipament tehnic modern. Atenționăm că toate convorbirile telefonice se înregistrează.

Remarcăm, că Call-centrul Agenției Servicii Publice  a fost creat în anul 2005 în cadrul ÎS CRIS "Registru" cu un număr de specialişti-consultanţi de 8 persoane. În urma reorganizărilor, numărul operatorilor a ajuns la 14 persoane.

Funcţiile principale ale Call-centrului:

  • oferirea serviciilor de consultanţă prin intermediul rețelei telefonice,
  • consultarea on-line prin intermediul paginii oficiale a Agenției și rețelelor de socializare,
  • programarea prealabilă pentru vizitarea subdiviziunilor structurale ale ASP;
  • înregistrarea comenzilor la serviciile electronice,
  • completarea rubricii „Întrebări frecvente” pe site-ul ASP.

Din momentul modernizării Centrului de apel ASP, rata apelurilor preluate a crescut aproximativ până la 70% din toate solicitările recepționate zilnic.

Este de menționat că prima săptămână a activității Call-centrului renovat este la etapa tranzitorie și suntem siguri că indicatorii solicitărilor preluate vor fi în creștere.

Reamintim, că suportul informațional al Call-centrului se oferă prin rețeaua telefonică la numărul de contact 14909 (022 257070), precum și prin intermediul paginii oficiale a Instituției www.asp.gov.md.

Galerie foto: 
.
Agenția Servicii Publice
Mun. Chişinău, str. Aleksandr Pușkin, 42