Sari la conținutul principal

Am solicitat recepționarea electronică a extrasului din Portalul cetățeanului (MCabinet) și nu găsesc nimic în MCabinet. Ce să fac și unde să mă adresez?

În cazul în care ați solicitat recepționarea electronică a documentelor cadastrale, iar în MCabinet lipsește linkul de accesare a acestora, vă recomandăm să urmați pașii conform succesiunii stabilite:

  1. verificați că ați accesat compartimentul ”Documentele mele” din MCabinet;
  2. încercați să actualizați pagina web (prin apăsarea tastelor Ctrl+F5 sau Shift+F5). Uneori link-ul de accesare a documentului poate fi afișat după o actualizare a paginii;
  3. contactați echipa noastră de suport tehnic sau suport informațional la numerele de telefon disponibile în partea de jos a paginii de depunere a cererii. Asigurați-vă că furnizați detalii relevante, precum numărul cererii sau alte informații necesare pentru a identifica și soluționa problema într-un mod prompt și eficient.
Compartiment